Xtrazex / Xtraman Malaysia harga, beli, pendapat: industri lucah ‘terbakar’ disebabkan produk potensi

By | March 21, 2019

Apa itu Xtrazex / Xtraman tingkatkan zakar – fungsi, cara penggunaan, kelebihan, kesan, kesan sampingan, penipu

Segala-galanya bermula dengan pembukaan studio pornografi British terkenal, iaitu “Brothers”. Syarikat itu menjadi tumpuan selepas sejenis produk “fizzy” keintiman lelaki muncul di salah satu iklan yang dibintangi oleh aktor lucah, John S., di mana produk itu dipanggil Xtrazex / Xtraman. Jelas sekali, pelakon itu terlupa untuk menyembunyikan produk tersebut selepas menggunakannya . Akibatnya, gambar yang menjejaskan itu telah dimuat naik dan kemudian tersebar ke seluruh Internet sebagai sebuah ‘meme’.

Walaupun ia hanya jenaka, tetapi ia telah meletakkan industri pornografi di bawah serangan secara umum. Kini, ternyata bahawa zakar yang besar dan ereksi yang bertahan selama 2 jam bukan selalunya merupakan kurniaan alam, tetapi sebenarnya ia hasil suatu produk.

Sebagai contoh, lihatlah sejarah kerjaya John C. yang tidak berubah langsung. Selama 39 tahun dalam industri, dia sudah membintangi lebih daripada 700 filem dewasa. Selain daripada pengalamannya yang mengagumkan, kekuatan seksual beliau boleh disamakan seperti seorang lelaki berusia 20 tahun, dan saiz zakarnya pula adalah 19 sm! Tak perlu dikatakan lagi, dia masih merupakan salah seorang pelakon yang paling popular dalam industri lucah di seluruh dunia.

Walaupun begitu, kisah “Brothers” ini telah memulakan usaha di kalangan penonton pornografi untuk mencari sesuatu di Internet dengan tajuk: “Cari apa yang salah dalam gambar ini”. Kami bertanyakan kepada pembaca kami jika mereka telah melalui detik-detik provokatif ketika menonton video tersebut. Akibatnya, mereka telah mengumpulkan lebih daripada dua dozen bingkai video dengan pelakon-pelakon yang berbeza.

Rocco D. – lelaki kacak daripada England yang bernilai lebih daripada £10 juta, juga digelar sebagai “zakar pelbagai caj.” Rocco memasuki industri ini pada umur 24 tahun. Sukar untuk percaya, tetapi sekarang dia sudah berusia 55 tahun, namun dia masih membintangi filem dewasa dan terkenal dengan kekuatan gergasinya dan ejakulasi yang melimpah. Tetapi sekarang anda tahu bagaimana dia berjaya melakukannya!

Dan lelaki ini pula berusia 60 tahun! Dia mempunyai pengalaman profesional yang kukuh dan ereksi seperti seorang anak muda – itu yang boleh anda katakan tentang Ryan J. Pelakon ini telah berlakon dalam lebih daripada 2000 filem lucah – sedikit lagi dan dia akan berada di dalam Guinness Book of Records. Zakar besarnya, 22 sm, membantu Ryan memecah masuk ke dalam industri tersebut. Kini, dia memiliki studio lucahnya sendiri, adalah seorang pengarah dan masih berlakon dalam filem dewasa. Oleh itu, usia dalam bisnes ini bukanlah satu halangan! Terutama jika ada kemungkinan untuk menggunakan pencapaian moden industri farmaseutikal.

Dan M. daripada Britain merupakan bekas pemain ragbi. Setelah mendapat kecederaan, Dan meninggalkan sukan itu dan memutuskan untuk memenuhi impiannya: meniduri beratus-ratus wanita cantik lagi jelita dan menjana banyak wang untuk itu. Dan dia berjaya melakukannya! Dan M. dikenali bukan sahaja oleh penggemar video lucah heteroseksual dan gay. Pelakon ini tidak pernah menyembunyikan pilihan biseksualnya. Tetapi untuk melakukan hubungan seks dengan lelaki dan wanita (dan kadang-kadang pada masa yang sama!), kita memerlukan kebolehan seks yang luar biasa, yang dikurniakan secara semula jadi hanya untuk segelintir individu saja. Jadi, anda dapat lihat sekarang kebenarannya! Xtrazex / Xtraman telah menyelamatkan para penggunanya lebih daripada sekali.

Seperti yang anda dapat lihat, produk ini cukup mengagumkan dan telah membuktikan mitos kekuatan pelakon lucah super. Dan semasa kami melakukan siasatan kami, adalah jelas bahawa industri seks berpegang kepada kaedah untuk potensi dan pembesaran zakar. Kami meminta pengarah porno terkenal Bill Kenwid untuk mengulas situasi ini.

Saya tidak akan menafikan bahawa kebanyakan pelakon menggunakan kaedah khas. Ini adalah keperluan profesional. Ya, sememangnya terdapat senarai produk yang paling kami percayai. Tetapi selalunya kami menggunakan yang dipaparkan dalam video itu. Ia mempunyai kesan yang pantas: ereksi lama, peningkatan yang ketara dalam saiz zakar dan tiada kesan sampingan. Dan bagi kami, ini adalah perkara paling penting.

Bill Kenweed, pengarah pornografi

Kami mengesahkan bahawa pengarah tersebut sedang bercakap tentang produk yang dipanggil Xtrazex / Xtraman. Kini ia pasti akan menjadi terhad. Sudah jelas bahawa para pelakon lucah hanyalah lelaki biasa yang baru saja mendapat “tongkat sakti”. Kini, berjuta-juta orang akan mahu mendapatkan alat ajaib ini dan membina sebuah studio lucah di rumah mereka sendiri. Jadi, jika salah seorang daripada pembaca kami juga ingin menjadi pelakon lucah, inilah pautan ke kedai dalam talian di mana Xtrazex / Xtraman dijual. Semoga berjaya!

Dimana nak beli Xtrazex / Xtraman di Malaysia, harga, pengedar Xtrazex / Xtraman di Malaysia, pasaran, kedai ubat, cara membeli Xtrazex / Xtraman

Testimoni pengguna Xtrazex / Xtraman buat lelaki – pendapat adakah Xtrazex / Xtraman

Jeffrey

Saya telah impikan untuk hidup seperti lelaki ni sepanjang hidup saya: iaitu tidur dengan wanita-wanita berkulit putih yang jelita!

Deen

Dan apa yang menghalang saya? Umur saya? Saya baru 29 tahun, dan batang saya dah keras sejak 18 tahun dulu, dan skrg lagi hebat. Ya, produk ni membantu. Kalau gunakan produk ni 1-2 kali setahun, awak takkan ada masalah!

Singh

Zakar saya jadi sangat besar bila guna produk ni.

Zack

Jika tablet fizzy ni berkesan sangat!

Chan

Saya telah beli Xtrazex / Xtraman di laman web ni tahun lepas. Ia benar-benar berkesan! Zakar saya sudah membesar beberapa inci dan sekarang ia kerap tegak.

Adi

Sebaik saja guna Xtrazex / Xtraman, saya hilang teruna. Sebelum ni saya sangat malu, dan takut nak tidur dengan wanita sebab zakar saya kecil sangat. Tetapi skrg semua masalah dah selesai, panjangnya 17 cm dan saya takde msalah dengan wanita lagi!

Redza

Daripada 15 cm ke 22 cm. Tak teruk langsung, kan?

Ajit

Saya besar lagi banyak: 22sm daripada yg original 14sm. Saya guna tiap-tiap hari untuk 2 bulan.

Danesh

Saya sudah pesannya dan sekarang tunggu ia sampai sahaja. Harap2 ia boleh bantu saya.

Ah Hong

Saya dah guna Xtrazex / Xtraman sejak 6 bulan lepas. Saya ikut arahannya: larutkan 1 tablet fizzy ke dalam air dan minum sekali sehari. Dalam seminggu, potensi saya jadi lebih OK. Dan ia asyik nak keras, berbeza daripada dulu. Pasal saiznya, saya tak nampak apa-apa yg istimewa. Mungkin sebab saiz sebenar saya dah lebih daripada 25 cm kot?

Dickson

Saya telah gunakan produk ini selama beberapa hari, dan ya, saya sudah dapat hasilnya! Saya nakkan isteri saya tiap-tiap malam. Sebelum ini 2 kali seminggu je, kadang-kadang kurang dari tu!

Kevin

2 kali rawatan dengan produk ini dan awak akan betul2 jadi pelakon lucah, gerenti!!

Mohan

Ia berkesan!! Saya sungguh gembira bila bangun pagi dengan ereksi – sudah setahun saya tak alaminya!

Johan

Kawan-kawan, tengoklah gambar hasil saya!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *